PrivacyWij vinden uw privacy erg belangrijk en gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Hoe wij dat doen kunt u lezen in onze
privacyverklaring. Van iedere cliënt wordt een dossier gemaakt. Dit bevat informatie die nodig is om goede hulp te kunnen bieden, bijvoorbeeld persoonlijke gegevens, de hulpvraag, het hulpverleningsplan, door de cliënt zelf ingebrachte stukken en correspondentie met andere hulpverleners.
Wij dragen er zorg voor dat de persoonlijke gegevens goed beveiligd zijn. De hulpverlener heeft een geheimhoudingsplicht. Alleen personen die bij de hulpverlening betrokken zijn, hebben toegang tot de gegevens van de cliënt. Het informeren van derden over de aan u geboden hulp mag alleen met uw toestemming.
KlachtenTijdens de hulpverlening kan er iets voorvallen waarover u/jij ontevreden bent. Het is goed om dit zo snel mogelijk bespreekbaar te maken. Het liefst direct met de betreffende medewerker. Zo kan er het snelst gezocht worden naar een oplossing en wordt het probleem niet onnodig groter. Het kan zijn dat dit niet voldoende is, dan is het mogelijk om een klacht in te dienen. Hoe dit werkt, staat in het
klachtreglement. U kunt het klachtreglement ook opvragen via tel. 0113-213098.