Hulp bij...

Soms loopt het leven anders dan je verwachtte. Je zit verstrikt in depressieve gedachten, je twijfelt eindeloos, je voelt je minderwaardig, je ervaart verwijdering in jullie huwelijk, je voelt je thuis niet veilig, je wordt steeds weer meegezogen naar seksueel getinte websites. Zomaar enkele voorbeelden van problemen waar je tegenaan kunt lopen.

Als je blijft rondlopen met bepaalde problemen, is het belangrijk om er meer informatie over op te zoeken. Je vindt hieronder enkele van de problemen waar De Vluchtheuvel je bij kan helpen. Naast uitleg over problemen als burn-out, relatieproblemen of huiselijk geweld, delen we ervaringen van anderen met een vergelijkbare hulpvraag.

Ook geven we tips om een begin te maken met het oplossen van de problemen. Misschien herken je jezelf in de verhalen van anderen. Zo merk je dat je er niet alleen voor staat.

Lees meer over verschillende problemen/ziektebeelden, tips bij deze problemen en verhalen van cliënten:

Heb je problemen en zoek je hulp?
Bel (0113) 21 30 98 of meld je online aan.

Meld je aan

Uit het dagelijks leven...

Simone Maas kwam na haar huwelijk en de geboorte van haar kinderen in een "achtbaan van allerlei gevoelens". Ook de herinneringen aan een moeilijke periode in haar jeugd...

Lees het hele verhaal van Simone