Steun De Vluchtheuvel. Geef voor hulp!

De Vluchtheuvel investeert in professionele en christelijke hulpverlening. Niet alle kosten kunnen bij cliënten in rekening worden gebracht. Vooral op het terrein van huwelijk, gezin en seksualiteit willen we zoveel meer doen. Uw financiële steun maakt dat mogelijk.

Alvast heel hartelijk dank!

U kunt uw bijdrage overmaken naar:

IBAN: NL85 INGB 0004 3255 63 t.n.v. Stichting Hulpverlening De Vluchtheuvel te Woerden. Onder vermelding van ‘gift’.
Uw financiële bijdrage kan ook heel eenvoudig geregeld worden via iDeal. Ga naar de website en vul de gegevens in.
Stichting De Vluchtheuvel staat geregistreerd als algemeen nut beogende instelling (ANBI). Giften van donateurs aan ANBI’s tellen mee voor de giftenaftrek van de inkomstenbelasting. Bekijk hier meer informatie.

We maken gebruik van een beveiligde verbinding voor uw privacy

Hoe wilt u ons ondersteunen?

Uw gegevens

* = Verplicht veld