Kwaliteit

De Vluchtheuvel heeft sinds 2008 het HKZ certificaat Welzijn en Maatschappelijke dienstverlening. Dit certificaat geeft aan dat wij voldoen aan de kwaliteitsnormen binnen deze branche.

Omdat we een organisatie willen zijn met een heldere, christelijke identiteit, hebben we het certificaat Christelijke zorg. Voor dit certificaat wordt onderzocht in hoeverre de christelijke identiteit is verankerd in de organisatie. Op de website ikzoekchristelijkehulp.nl is meer informatie hierover te vinden.

De tevredenheid van onze cliënten zegt ook veel over de kwaliteit van onze dienstverlening. Bij afsluiting van elk traject ontvangt de cliënt een digitale vragenlijst. Het rapportcijfer voor de hulpverlening ligt al een aantal jaren rond de 8. Hier zijn we dankbaar voor!

Dit zeggen cliënten over De Vluchtheuvel:

“Ik merkte bij het eerste contact echt meeleven en meedenken. Totaal niet het korte zakelijke, waarbij je het ‘cliëntgevoel’ krijgt en wat helaas maar al te vaak gebeurt, maar echt aandacht voor mijn probleem.”

“Ik vond het een bijzonder fijn gesprek.
Ik voelde mij serieus genomen.”

“Wij zijn erg dankbaar voor de hulp die we drie jaar lang hebben gehad! Ons huwelijk is hierdoor gered!”

“Ik ben erg fijn en goed geholpen. Ik weet nu hoe ik met mijn probleem moet omgaan. Bedankt dat jullie er voor ons zijn!”

“Het was een hele stap om te gaan, maar ik ben toch blij dat ik bij jullie terechtgekomen ben.
Het heeft mij goed gedaan.”

“De Vluchtheuvel is een echte vluchtheuvel.”

Lees ook de beoordelingen op www.ikzoekchristelijkehulp.nl.

Stationsplein 21
4461 HP Goes
06 - 46 50 54 07 (alleen Whatsapp!)
info@stichtingdevluchtheuvel.nl

Vluchtheuvel social