Ondernemers voor De Vluchtheuvel

De Vluchtheuvel komt graag in contact met ondernemers die De Vluchtheuvel een warm hart toedragen en bereid zijn om bij te dragen om christelijke hulpverlening mogelijk te maken. U helpt ons daarmee bijvoorbeeld om jongeren in nood te helpen, huwelijken te redden, of seksverslaafden te begeleiden naar een verslavingsvrij leven.

Uw bijdrage zullen wij vooral inzetten om:

• Ervoor te zorgen dat de kosten voor christelijke hulpverlening geen drempel vormen om hulp te kunnen vragen.
  • De kwaliteit van hulpverlening te blijven verbeteren.
  • Ons preventieve werk te kunnen blijven doen en waar nodig uit te bouwen.
  • Te blijven innoveren door het ontwikkelen van nieuw aanbod dat aansluit bij de nood die we tegenkomen.

Helpt u mee? Vóór het christelijke huwelijk, vóór gezonde gezinnen, vóór Bijbels genormeerde hulp!

We maken gebruik van een beveiligde verbinding voor uw privacy

Ik wil deel uitmaken van het netwerk “Ondernemers voor De Vluchtheuvel”. Ik kies voor het volgende lidmaatschap

Uw gegevens

* = Verplicht veld