• Nieuwsbrief: Relatieloket Hendrik-Ido-Ambacht

Relatieloket Hendrik-Ido-Ambacht

In Hendrik-Ido-Ambacht is in samenwerking met de gemeente en een andere organisatie onlangs een relatieloket geopend. Doel van een relatieloket is een laagdrempelige voorziening waar professionele hulp, advies en begeleiding gegeven kan worden. Voor stellen, individuen, ouders, kinderen en mensen die om een gezin heen staan. We vinden het bijzonder dat er in Hendrik-Ido-Ambacht een relatieloket is waarin De Vluchtheuvel een plaats heeft gekregen. Er is rekening gehouden met de identiteit van de burgers waardoor er keuzevrijheid en ruimte voor identiteitsgebonden hulp is. We zijn dankbaar voor de inzet van de SGP-CU ter plaatse. We horen van veel kanten dat christelijke politieke partijen zich op dit moment sterk maken voor een dergelijke voorziening. We vinden dat een mooie ontwikkeling. De schrikbarende cijfers over gebroken gezinnen, jeugdzorg en het besef van het leed dat hier geleden wordt, laat zien dat preventie en vroegtijdige hulp nodig is. De Vluchtheuvel denkt graag mee! Neem voor een verkennend gesprek contact met ons op of kijk op de website van Relatieloket Hendrik-Ido-Ambacht voor meer informatie.

Stationsplein 21
4461 HP Goes
06 - 46 50 54 07 (alleen Whatsapp!)
info@stichtingdevluchtheuvel.nl

Vluchtheuvel social