• Nieuwsbrief: Nieuwe gesprekslocatie Rijssen

Nieuwe gesprekslocatie Rijssen

We zijn blij en dankbaar dat we onze dienstverlening nu ook dichtbij de Rijssenaren en de inwoners van de omliggende plaatsen kunnen bieden vanuit onze nieuwe gesprekslocatie in Rijssen! Op 12 oktober is deze locatie officieel en feestelijk geopend.  Ds. S.W. Janse mediteerde kort over het woord ‘de Vluchtheuvel’ en voerde de openingshandeling uit door het aansnijden van een groot speculaashart. Er was daarna voldoende tijd om onder het genot van koffie of thee met elkaar kennis te maken en bij te praten. We hopen van harte dat de Rijssenaren en anderen onze locatie weten te vinden. We bieden christelijke, reformatorische, professionele, psychosociale hulp bij levensvragen voor alle leeftijden en gezinssituaties.