U steunt De Vluchtheuvel

Herstel na overspel, Wilma van Dieren-van Sorge

st.
€ 9,95
Overspel berokkent enorme schade in een huwelijk. De uniciteit van de huwelijksband is gebroken en het vertrouwen ernstig beschadigd. Is er een weg tot herstel van een huwelijk na overspel? En zo ja, wat vraagt dit van beide partners? Zeker is, dat het geen eenvoudige weg is.

Deze uitgave geeft praktische handreikingen aan echtparen die hiermee geconfronteerd worden, alsmede aan het pastoraat en de christelijke gemeente. Want helaas komen situaties van overspel steeds meer voor, ook binnen kerkelijke gemeenten.

Herstel is mogelijk! Niet in eigen kracht, maar in kracht van God, bij Wie alle dingen mogelijk zijn. Daarbij is een belangrijke rol weggelegd voor professionele hulpverlening.

Wilma van Dieren-van Sorge is als Intensief Ambulant Hulpverlener werkzaam bij Agathos. Zij volgde als hulpverlener o.a. de nascholing Relatietherapie na een vertrouwensbreuk aan het Kempler Instituut.