• Actueel

Nieuw boek verschenen: 'Kruisdragen, ds. W.A. Zondag'

15-12-2020
Onlangs is uit de hand van predikant W.A. Zondag zijn laatste boek verschenen onder de titel ‘Kruisdragen’. Het boek van de Dordtse predikant maakt deel uit de serie ‘Zorg voor elkaar’ die door redactiecommissie van Stichting de Vluchtheuvel wordt begeleid en door uitgeverij de Banier wordt gedrukt en uitgegeven.

Het boekje handelt over lijden en nood waarbij de vraag wordt gesteld hoe we als christen hiermee kunnen omgaan. Lijden staat nooit ver van ons af, we kennen het allemaal.  Het roept vragen op. Het stellen van vragen kan voortkomen uit boosheid, schuld of schaamte, maar vragen stellen kan ook vertwijfeling geven als we ons afvragen of we zulke vragen wel aan de Heere mogen stellen.

Dominee Zondag heeft op kundige wijze verwoord hoe Bijbelse personen hebben geleden en hoe ze dat tot uiting brachten. Het boek geeft daarnaast handvatten vanuit Bijbels oogpunt hoe je als christen je lijdensweg kunt dragen en bewandelen. Maar het biedt ook troost en het geeft steun. Het boekje is handzaam en toegankelijk, waardoor het voor een grote doelgroep leesbaar is.

Klik hier om het boek in onze webshop te bestellen.