U steunt De Vluchtheuvel

Veilig betalen

Aan het front! Gerrold Verhoeks e.a.

De geestelijke strijd in de 21e eeuw
st.
Actuele fronten van de geestelijke strijd.

In “Aan het front! De geestelijke strijd in de 21e eeuw” verkennen meerdere auteurs met elkaar de hedendaagse fronten van de geestelijke strijd.

Waar de banier van Koning Jezus wappert, is de vuurlinie van de geestelijke strijd nooit ver weg. We worden geconfronteerd met sterke vijanden. Hoe dichterbij de wederkomst, hoe intenser de strijd. Voortdurend verschuiven de fronten. Wij moeten alert en strijdbaar zijn. Dit boek heeft tot doel je aan te moedigen om waakzaam te zijn. Om met de hulp van de Heilige Geest te zien waar de fronten liggen. Dit boek wil je ook aanmoedigen de geestelijke wapenrusting op te nemen om zo achter Koning Jezus de strijd te voeren, omdat onze Koning het zo waard is. We zien ernaar uit dat velen aangemoedigd worden om de goede strijd van het geloof te strijden. Totdat de Koning komt!

Na een inleidend hoofdstuk over de geestelijke strijd, geschreven door Gerrold Verhoeks, wordt concreet ingegaan op de volgende fronten van de 21e eeuw:
De Bijbel en de ethiek (ds. W. Visscher)
Geestelijke strijd rondom huwelijk en gezin (Erik-Jan Verbruggen)
Seksualiteit (Erik-Jan Verbruggen)
Spiritualiteit (ds. M. van Reenen)
De invloed van sociale media en kunstmatige intelligentie (Steef de Bruijn)
Materialisme en genotscultuur (Johan Polder)
Individualisme (Patrick Overeem)
In het laatste hoofdstuk van het boek gaat Gerrold Verhoeks in op de vraag ‘Hoe blijf ik persoonlijk staande midden in de geestelijke strijd?’

Stationsplein 21
4461 HP Goes
06 - 46 50 54 07 (alleen Whatsapp!)
info@stichtingdevluchtheuvel.nl

Vluchtheuvel social