Veelgestelde vragen

Huwelijksproblemen of rouwverwerking, depressiviteit of seksverslaving. Een greep uit
de problemen waarbij De Vluchtheuvel hulp biedt. We willen graag zoveel mogelijk mensen
helpen, want Bijbels verantwoorde hulp is onmisbaar.

zorgverzekeraars of vanuit de eigen bijdrage. Maar niet alles kan daarvan worden bekostigd!
Voor een deel is De Vluchtheuvel afhankelijk van giften van donateurs. Daarom vragen wij
uw steun. U kunt donateur worden, maar ook een eenmalig gift is welkom. Dat kan heel
eenvoudig met iDeal. Vul deze gegevens in:

We maken gebruik van een beveiligde verbinding voor uw privacy

Waar wordt mijn gift aan besteed?
We willen graag zoveel mogelijk mensen helpen, want hulp vanuit een Bijbelse visie en achtergrond is onmisbaar. Zeker bij bijvoorbeeld huwelijks-, relatie- en opvoedingsproblemen of seksuele problemen. Een groot deel van ons werk wordt betaald door de verschillende kerkgenootschappen, zorgverzekeraars of vanuit de eigen bijdrage. Door uw gift is een minder grote eigen bijdrage voor onze hulpvragers nodig of we kunnen meer mensen helpen vanuit het solidariteitsfonds.
Is mijn gift aftrekbaar voor de belasting?
Ja, uw gift is aftrekbaar. De Vluchtheuvel heeft een ANBI-verklaring, die daar recht op geeft.
Kan ik een machtiging intrekken?
Ja, u kunt een machtiging zonder opgaaf van reden intrekken of het bedrag binnen 6 weken na incasso op uw rekening laten terugboeken.
Wat doet De Vluchtheuvel met mijn gegevens?
Uw gegevens worden zorgvuldig beheerd en alleen door ons gebruikt. Wij verstrekken of verkopen adresgegevens nooit aan derden.