Hulp nodig? Tijdens kantooruren 0113 - 213 098

Organisatie
De missie van De Vluchtheuvel is het bieden van christelijke, professionele, psychosociale hulp bij levensvragen voor alle leeftijden en gezinssituaties. Het Woord van God geeft een bondige samenvatting van deze missie in Galaten 6 :10: “Zo dan, terwijl wij tijd hebben, laat ons goed doen aan allen, maar meest aan de huisgenoten van het geloof.”

De gesprekslocaties van De Vluchtheuvel liggen verspreid over het land. Er wordt hulp geboden in Goes, Goeree-Overflakkee, Neder-Betuwe, Dordrecht, Woerden, Amersfoort, Rijssen, Lelystad, Zwolle. Het hoofdkantoor is gevestigd in Goes. Aanmelden voor hulp kan online of via telefoonnummer (0113) 21 30 98.

Medewerkers
Bij De Vluchtheuvel werken professioneel opgeleide medewerkers. Er zijn psychologen, contextueel hulpverleners en maatschappelijk werkers in dienst. Op dit moment zijn er geen vacatures. Wij bieden studenten de mogelijkheid binnen onze organisatie stage te lopen.

De dagelijkse leiding is in handen van de directeur. De Vluchtheuvel heeft een bestuur.

2 keer per jaar verzonden