Hulp bij...

Soms loopt het leven anders dan je had verwachtte. Je loopt tegen een probleem aan. Je zit verstrikt in depressieve gedachten, je twijfelt eindeloo, je voelt je minderwaardig, je ervaart verwijdering in jullie huwelijk, je voelt je thuis niet veilig, je wordt steeds weer meegezogen naar seksueel getinte websites. Zomaar enkele voorbeelden van problemen waar je tegenaan kunt lopen.

Als je merkt dat je blijft rondlopen met bepaalde problemen, is het belangrijk om er meer informatie over op te zoeken. Je vindt hieronder enkele van de problemen waar De Vluchtheuvel je bij kan helpen. Naast uitleg over problemen als burn-out, relatieproblemen of huiselijk geweld, delen we ook ervaringen over anderen met dezelfde soort hulpvraag.

Belangrijk zijn ook de tips die we geven om een eerste begin te maken naar het oplossen van de problemen. En in de verhalen van cliënten herken je je misschien.  Dat is goed, want je staat er niet alleen voor.

Lees meer over verschillende problemen/ziektebeelden, tips bij deze problemen en verhalen van cliënten:

Heb je problemen en zoek je hulp? De Vluchtheuvel heeft gesprekslocaties in Goes, Goeree-Overflakkee, Neder-Betuwe, Dordrecht, Woerden, Amersfoort, Rijssen, Lelystad, Zwolle. Bel (0113) 21 30 98 of meld je online aan.

Meld je aan

2 keer per jaar verzonden