Houd me vast programma

08-03-2018
Investeren in je huwelijk!
De Vluchtheuvel organiseert, in samenwerking met Agathos, een cursus die zich richt op een diepere emotionele  verbinding tussen gehuwden

Voor wie:
Voor echtparen die op zoek zijn naar verdieping van hun relatie en behoefte hebben aan meer verbondenheid met elkaar.

Inhoud Houd me vast:
De Houd me vast-cursus richt zich op een diepere emotionele verbinding tussen de gehuwden. Je leert negatieve patronen in je relatie te ontdekken en deze te doorbreken. Daarnaast leer je onderliggende behoeften en emoties te (h)erkennen. Hierdoor kan de liefde meer tot bloei komen: een cadeau voor elkaar!

Onderwerpen die aan bod komen: Wat is liefde? Hoe spelen emoties en hechting een rol in de liefde? Waar gaat het vaak mis? Waar zitten zere plekken in de persoonlijke geschiedenis? Hoe bouw je aan een veilige basis en leer je moeilijke dingen samen te bespreken?
Het programma is gebaseerd op het boek Houd me vast – Zeven gesprekken voor een hechte(re) en veilige relatie geschreven door Dr. Sue Johnson.

Wanneer:  4 avonden in mei/juni; DV. 14 mei 2018, 28 mei 2018, 11 juni 2018, 25 juni 2018
Kosten:  € 250 per paar (excl. het boek Houd me vast)
Aanmelding: via het secretariaat van Stichting de Vluchtheuvel: info@stichtingdevluchtheuvel.nl of telefonisch 0113-213098
Locatie: Agathos, Laagewei 9, 4464 AK te Goes

Het programma wordt aangeboden in samenwerking met Agathos.

2 keer per jaar verzonden