Houd me Vast cursus Amersfoort

04-08-2021
Cursus ‘Houd me vast’ (kantoor Amersfoort)

Meld je hier aan! OF neem contact op via 0113-213098

Voel jij je soms niet helemaal begrepen of alleen staan in je huwelijk? Zoek je naar meer verdieping in je relatie? Je hoeft geen grote relatieproblemen te hebben om werk te maken van het onderhouden van je relatie. Met de Houd me vast-cursus ga je op zoek naar patronen, die voor verwijdering zorgen en leer je om samen te werken aan een betere band. Tijdens de vier bijeenkomsten wordt de stof aangeboden in een kleine groep, maar als echtpaar maak je de opdrachten samen.

* Meer verdieping en verbinding in je relatie
* Bij huwelijksproblemen, maar ook als het eigenlijk best goed gaat
* Zicht op destructieve patronen in je huwelijk, die voor verwijdering zorgen
* Theorie in groepsverband
* Praktische opdrachten samen met je man of vrouw
* Professionele begeleiding door twee hulpverleners, getraind in het Houd me vast-programma van Sue Johnson
* Bijbelse verankering
* Vier bijeenkomsten van 3 uur
* 250 euro per echtpaar

Bram en Lisa: “De Houd me Vast cursus is voor ons heel erg waardevol geweest. We hebben er ontzettend veel van geleerd! Aan de hand van het boek en de opdrachten die we meekregen en door met elkaar in gesprek te gaan, ontdekten we wat er nou precies mis ging in onze relatie. We kregen inzicht in bepaalde patronen, maar ook hoe we deze patronen kunnen doorbreken of ombuigen. De EFT methode gaat heel diep terug naar pijnplekken waarvan je soms niet eens weet dat je ze hebt. Door samen hier over in gesprek te gaan en behoeften van elkaar te bespreken die je nodig hebt, krijgt je relatie meer diepgang. De methode dwingt je om stil te staan, bij wat gaat er nou eigenlijk niet goed en hoe kunnen we samen die spiraal vóór zijn en doorbreken. Het heeft ons opgeleverd dat we sneller diepgaande gesprekken hebben, dat we meer kunnen afstemmen op elkaars behoeften en het gedrag van de ander beter begrijpen of doorzien. We raden ieder echtpaar aan om deze cursus te volgen.”

Bent u aanvullend verzekerd bij ProLife? Dan wordt deze cursus door hen vergoed. Bij aanmelding wordt gevraagd om een aanbetaling van 75 euro. Het overige bedrag wordt na afloop van de cursus in rekening gebracht.

Amersfoort:
Data: Vrijdag 29-10, 12-11, 3-12, 17-12