• Actueel

Conferentie 'Family first' op D.V. 26 oktober 2018

16-10-2018
Het thema is: Family first - Naar positieve gezinspolitiek. Bekijk hier de flyer.

Datum:
Deo volente vrijdag 26 oktober 2018, van 13:30-17:30 en van 19:30– 21:45 uur

Locatie:
Landgoed De Zonheuvel, Amersfoortseweg 98, Doorn
Gratis parkeergelegenheid en gratis gebruik van shuttlebusjes vanaf station Driebergen-Zeist

Sprekers:
Birgit Kelle / Antoine Renard / Kees van der Staaij / Mariska Orbán / Gert Jan Kloens / Maria de Jong-de Kruijf / Pieter Moens / Leo van Doesburg /  Bert-Jan Ruissen / ds. M. Klaassen / Father Bashir / rev. Hong-Key Chung / Eline Nieuwland-van den Bosse

Programma:
In veel Europese landen lijkt het normale gezin steeds meer te worden genegeerd en gewantrouwd in het overheidsbeleid. Tijdens deze 7e internationale conferentie georganiseerd door de SGP willen we de familie weer op de eerste plaats zetten. Het onderwerp van de conferentie is: Naar positieve gezinspolitiek. Dit onderwerp zal worden behandeld in twee delen waarin deelnemers vanuit West- en Oost-Europa en het Midden-Oosten van elkaar kunnen leren door het delen van ervaringen en goede voorbeelden. Tijdens het middagprogramma kijken we hoe de boodschap van het gelukkige gezin kan worden overgebracht en welk beleid stabiel gezinsleven kan stimuleren. In de avondsessie beschouwen we het belang en de behoeften van de familie en hoe we daarvoor support kunnen mobiliseren. Van harte welkom!

Sprekers:
Birgit Kelle is Duits journaliste en schrijfster van de boeken Muttertier en GenderGaga. Ze is voorzitter van Frau 2000plus e.V, bestuurslid van New Women for Europe en voorlichter bij Rettet die Familie. Antoine Renard heeft jaren in het bedrijfsleven gewerkt en is momenteel voorzitter van de Federation of Catholic Family Associations in Europe (FAFCE) en lid van de Economic, Social and Environmental Council (ESEC) van Frankrijk.

Meer weten?
Voor informatie en aanmelding (vóór 20 oktober), ga naar: www.sgp.nl/internationaleconferentie [NL] of www.sgp.nl/internationalconference [EN]

Schrijf u hieronder in en ontvang onze nieuwsbrief 2 keer per jaar