U steunt De Vluchtheuvel

Werkboek Tijd voor puberteit, Maria Vermeulen-Bakker

st.
€ 10,00
De pubertijd is een geweldige periode. De laatste fase van de opvoeding. Tieners ontwikkelen zich tot een volwassen persoon met eigen verantwoordelijkheden. De puberteit is ook een ingewikkelde periode. Jongeren willen meer en meer hun eigen keuzes maken en ouders moeten een nieuwe balans zien te vinden tussen het stellen van regels en het geven van ruimte. Het is een tijd vol uitdagingen voor zowel ouders als jongeren. Het werkboek Tijd voor puberteit wil ouders bij die uitdaging helpen. Het boek wordt tijdens de cursus Tijd voor puberteit gebruikt, maar is ook als naslagwerk te gebruiken. Het werkboek behandelt de volgende thema's: Werk in uitvoering; Van kapitein naar coach; Veranderende tijden; Ouderschap is teamwork/Ouders die alleen opvoeden.