Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

10-2017

RD Mannendagen: macho of mietje?

Van kramp naar kracht

Kramp in je spieren. Daarvan heeft iedereen wel eens last. En dat kan flink pijn doen. Maar ook in je psyche kun je last hebben van kramp. Het is alsof je denken vast zit, in de knoop. Je doet bepaalde dingen wel, maar niet van harte maar uit angst. Omdat het moet. Denk je. Mannen praten daar misschien niet zo makkelijk over. Maar ook bij hen kan het denken door aangeleerde of onbewuste angsten in de knoop zitten. En dat heeft gevolgen voor hoe je je voelt. Het kan je hinderen in je gedrag, of zelfs verlammen. Is die kramp op te heffen of kan die zelfs omgezet worden in kracht?

Onze medewerker Erik-Jan Verbruggen verzorgt tijdens de RD Mannendagen de workshop 'Macho of mietje'. Tijdens de workshop wordt stilgestaan bij de vraag wat je als man tot een krachtig mens maakt. Een man hoeft geen macho te zijn. Maar in onze tijd is wel grote behoefte aan gezonde, volwassen mannen. Mannen die leiding durven geven, die dienstbaar kunnen zijn. Die hun eigen kwetsbaarheid kennen. Die met teleurstellingen hebben leren omgaan. We zoeken in de workshop naar bouwstenen voor mannen die als man hun verantwoordelijkheid willen nemen en tot een zegen willen zijn.

Meld je nu aan, de vorige Mannendagen waren snel volgeboekt! Op D.V. 18 november in Apeldoorn en op D.V. 2 december in Dordrecht.