Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

09-2017

Nu verkrijgbaar: 'Ze horen bij ons?!'

Ze horen bij ons?! beschrijft een Bijbelse visie op gastopvang en (pleeg)zorg in gezin, kerk en op school. De titel geeft de ‘pijn’ aan in de relatie tussen ouders en pleegouders: ouders die niet meer voor hun eigen kinderen kunnen zorgen, pleegouders die gaan voelen dat de pleegkinderen ‘hun kinderen worden’ maar dat niet zijn.

Dit boek geeft een inkijk in de praktijk van pleegzorg en gastopvang. In het boek zijn diverse ervaringsverhalen opgenomen. Daarbij cirkelt alles om de vraag: Hoe kunnen we christelijke naastenliefde betonen aan kwetsbare kinderen in gebroken omstandigheden? Het is zodoende een handreiking voor gast- en pleegouders, scholen, ambtsdragers en gemeenteleden.

Een nieuw boek in de serie 'Zorg voor elkaar', boeken van De Vluchtheuvel in samenwerking met uitgeverij De Banier. Geschreven door C.P.W. van den Berg en G.J. Verbruggen. Prijs: € 12,95. Met het bestelformulier kunt u het boek bij ons bestellen.