Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

10-2017

APK voor het huwelijk: laat liefde weer tot bloei komen!

Voor echtparen die op zoek zijn naar verdieping van hun relatie en behoefte hebben aan meer verbondenheid met elkaar geven we in Dordrecht de Houd me vast-cursus. “Zie het als een apk voor je huwelijk,” zegt Christine Maljaars, psychosociaal hulpverlener. “Het is een cursus waarbij veel aandacht is voor het echtpaar. Partners gaan samen aan de slag met hun relatie. Als je niet wilt, hoef je niets te delen met de groep.”

De Houd me vast-cursus richt zich op een diepere emotionele verbinding tussen jullie als man en vrouw. Je leert negatieve patronen in je relatie te ontdekken en deze te doorbreken. Daarnaast leer je onderliggende behoeften en emoties te (h)erkennen. Hierdoor kan de liefde meer tot bloei komen: een cadeau voor elkaar! Lees het verhaal van een hulpverlener over de cursus of meer informatie over de cursus.

Onderwerpen die behandeld worden: Wat is liefde? Hoe spelen emoties en hechting een rol in de liefde? Waar gaat het vaak mis? Waar zitten zere plekken in de persoonlijke geschiedenis? Hoe bouw je aan een veilige basis en leer je moeilijke dingen samen te bespreken?

Het programma is gebaseerd op het boek 'Houd me vast – Zeven gesprekken voor een hechte(re) en veilige relatie' geschreven door dr. Sue Johnson.

Wanneer: vier bijeenkomsten op D.V. woensdagavond 8 november, 22 november, 6 december en een avond in januari van 19.00 tot uiterlijk 22.30 uur.
Kosten: € 375 per paar (incl. het boek 'Houd me vast')
Opgeven: bel of mail het hoofdkantoor of vul het aanmeldformulier in. Vermeld bij de opmerkingen 'Houd me vast - Dordrecht'