Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

08-2017

Houd me vast-cursus in Dordrecht

Voor echtparen die op zoek zijn naar verdieping van hun relatie en behoefte hebben aan meer verbondenheid met elkaar geven we in Dordrecht de Houd me vast-cursus.

De Houd me vast-cursus richt zich op een diepere emotionele verbinding tussen jullie als man en vrouw. Je leert negatieve patronen in je relatie te ontdekken en deze te doorbreken. Daarnaast leer je onderliggende behoeften en emoties te (h)erkennen. Hierdoor kan de liefde meer tot bloei komen: een cadeau voor elkaar! Lees het verhaal van een hulpverlener over de cursus of meer informatie over de cursus.

Onderwerpen die behandeld worden: Wat is liefde? Hoe spelen emoties en hechting een rol in de liefde? Waar gaat het vaak mis? Waar zitten zere plekken in de persoonlijke geschiedenis? Hoe bouw je aan een veilige basis en leer je moeilijke dingen samen te bespreken?

Het programma is gebaseerd op het boek 'Houd me vast – Zeven gesprekken voor een hechte(re) en veilige relatie' geschreven door dr. Sue Johnson.

Wanneer: vier bijeenkomsten op een woensdag van 19.00-22.00 uur in oktober/november 2017
Kosten: € 375 per paar (incl. het boek 'Houd me vast')
Opgeven: bel of mail het hoofdkantoor of vul het aanmeldformulier in. Vermeld bij de opmerkingen 'Houd me vast - Dordrecht'