Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

06-2017

Identiteitsgroep Amersfoort en Goes: schrijf je in!

Vraag je het je ook wel eens af: wie ben ik eigenlijk? Wat vinden anderen van mij? Vragen die te maken hebben met de ontwikkeling van je eigen identiteit. Een stabiele identiteit ontwikkel je als je weet hoe je naar jezelf kijkt en als dat beeld van jezelf overeenkomt met hoe je zou willen zijn. De ontwikkeling van een eigen identiteit gaat niet bij iedereen vanzelf. Als er een groot verschil bestaat tussen hoe je jezelf ziet en hoe je zou willen zijn, leidt dat tot ontevredenheid en onzekerheid. Als die ontevredenheid en onzekerheid langer duurt en je hierdoor belemmerd wordt in bijvoorbeeld je studie of sociale contacten kan het goed zijn om hulp te zoeken.

In oktober starten er twee identiteitsgroepen: in Amersfoort aan de Puntenburgerlaan vanaf 3 oktober tweewekelijks op dinsdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur en in Goes aan de Beatrixlaan vanaf 11 oktober tweewekelijks op woensdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur.

Lees meer over identiteitsproblemen of meld je direct aan. Vermeld bij de opmerkingen in het aanmeldformulier de locatie.