Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

Aanmelden voor hulp

Heeft u of heb jij hulp of advies nodig? Vul het aanmeldingsformulier in of bel ons: (0113) 21 30 98 (tijdens kantooruren op werkdagen). Met de meeste hulpvragen kunt u of kun je zonder verwijzing van bijvoorbeeld een arts of een ambtsdrager bij ons terecht . Heeft u wel een verwijzing, dan kunt u dat aangeven.

Rijssen-Holten, Neder-Betuwe

Bij de Stichting Maatschappelijk Werk Noord West Twente, locatie Rijssen is een medewerker van De Vluchtheuvel werkzaam. Woont u in de gemeente Rijssen-Holten en heeft u hulp nodig, dan kunt u rechtstreeks bellen met Rineke Gerritsen, (06) 20 48 31 49 of mailen naar r.gerritsen@mwnwt.nl. Haar werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag. Ook binnen de gemeente Neder-Betuwe is De Vluchtheuvel actief. Woont u in de gemeente Neder-Betuwe en heeft u hulp nodig, dan kunt u zich aanmelden met het aanmeldingsformulier of bellen naar (0113) 21 30 98.

Doven en slechthorenden

De Vluchtheuvel biedt op de locatie Woerden hulp aan doven en slechthorenden in de Nederlandse Gebaren Taal of met ondersteunende gebaren. Is dit niet voldoende, dan wordt geadviseerd om een tolk mee te nemen. Als na de intake blijkt dat er andere hulp nodig is dan wij kunnen bieden, dan denkt De Vluchtheuvel daarin mee.

Geen crisishulp

De Vluchtheuvel verleent geen crisishulp. Neem daarvoor contact op met uw huisarts.

Meer informatie over de kosten van de hulp>